راهکارهایی برای زندگی زناشویی بهتر

زندگی بدون تنش چگونه همسر خود رابشناسیم

راهکارهایی برای زندگی زناشویی بهتر

زندگی بدون تنش چگونه همسر خود رابشناسیم

مقصر در ناتوانی جنسی مردان کدامند؟

حتما می دانید که الکل سبب ضعیف‌ شدن عروق خونی و اعصاب درگیر در نعوظ می‌شود.

76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در صورتی که میل جنسی شما کاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل کنید… 

ادامه مطلب ...

درگوشی متاهل های خوشبخت با مجردها

 

همه آرزو دارند ازدواج موفقی داشته باشند اما شاید هیچ نسخه ای بیشتر از نسخه ای که کاربلدان زندگی مشترک و زوج های موفق می پیچند، موثر نباشد. 

ادامه مطلب ...

زن‌ها هرگز به مردها نمی‌گویند : ۸ راز


ذهنیت غالب در جوامع گوناگون زن‌ها را روشن فکرتر و پرحرف‌تر از مردان می‌شناسد؛ اما تعجب خواهید کرد اگر بدانید نه تنها مردان چیزهایی برای پنهان کردن دارند بلکه خانم‌ها نیز رازهای مخصوص به خود را دارند. در هر زنی رازی وجود دارد که شوهر او باید پی به آن ببرد و به نوعی آن را کشف کند اما تنها عده کمی از مردان موفق به انجام این کار می‌شوند. اگر چه درک یک زن کار سختی نیست اما اکثر مردان با این مسئله مشکل دارند و حتی برخی مردها درک شخصیت و ویژگی‌های زنان را امری محال و غیرممکن می‌دانند.

بنابراین در این مقاله برخی از رازهای زنان را برملا می‌کنیم تا از این پس به عنوان یک مرد بهتر بتوانید همسر خود را درک کنید و به موقع نیازهای او را برآورده کنید.

  

ادامه مطلب ...

موی بدن برای آقایان: آری یا خیر؟

وقتی که برای اصلاح موهای بدنتان گرفته‌اید را کنسل کنید. خیلی از خانم‌ها از موی بدن آقایان خوششان می‌آید!  ادامه مطلب ...

مراحل هیجانات جنسی خانم ها در رابطه جنسی


مراحل هیجانات جنسی خانم ها در رابطه جنسی

تا نیم قرن پیش اطلاعات بسیار کمی در رابطه با ارگاسم و اوج لذت جنسی در زنان در اختیار بود و بسیاری از افراد بر این باور بودند که زنان اصلا چیزی به عنوان ارگاسم ندارند و فقط مردان هستند که در یک رابطه لذت می برند. اما کم کم با پیشرفت علم و تحقیقات پژوهش گران اطلاعات زیادی در این رابطه جمع آوری شد. 

ادامه مطلب ...